Schietvereniging wint Dart Toernooi

Het 1e Invitatie Team Toernooi 2015 op vrijdag 28 augustus, dat georganiseerd werd door de darters van schietvereniging Op de Korrel en waaraan genodigden Lucky Losers uit Driel en de Gendtse D-Livo en Elite Team deelnamen, werd gewonnen door de Bemmelse ploeg.

Met winst in de onderlinge wedstrijden werd er een finale gespeeld tussen de nummers 1 en 2: Het thuisteam tegen de Lucky Losers. De eerste wedstrijd (501 bo 5) werd namens SV Op de Korrel gespeeld door Geert en Patrick. Al snel stonden ze met 2-0 voor, maar de Lucky Losers kwamen met goed spel terug tot 2-1.

Gelukkig herpakten Geert en Patrick zich goed en ook de winnende leg werd snel naar binnen gehengeld. Voor de tactics (bo 3) verschenen Guus en Eddy aan de oche. In deze pot hadden ze echter geen schijn van kans tegen de sterk spelende Losers. Ze verloren met 0-2 wat betekende dat de finale dus beslist moest worden door de teamronde.

Een mooier thriller-scenario had vooraf niet bedacht kunnen worden!

Namens het thuisteam mochten Geert, Guus, Eddy, Bart en Patrick het proberen af te maken, en wat werd er een pot gespeeld! Iedereen gooide strakke beurten en Bart presteerde het in zijn twee beurten zelfs een 140 en een 121 score te gooien. In zijn laatste beurt zette hij de score op 32 weg en Patrick mocht dit proberen af te maken. En dat deed hij, direct met de eerste pijl in de dubbel 16. BAM, het thuisteam (wat toch een voordeel bleek) pakt de toernooizege!

Alle deelnemers bedankt voor de gezellige avond en de mogelijkheid om goed voorbereid het nieuwe seizoen in te gaan!

Hier een plaatje van het Dart Team

Via onderstaande link zijn de uitslagen van bovenstaande te raadplegen in *.PDF formaat.

Uitslagen OdK Darts jaren

Toernooi uitslag OdK Team