Het Team Invitatietoernooi van 31 augustus was weer een geweldig evenement. Volle bak in de kantine van SV Op de Korrel alwaar de nieuwe dartbanen op gepaste wijze in gebruik werden genomen.

De twee ingelote poules kenden gelijkwaardige tegenstanders, maar er kan er uiteraard maar één winnen. Na een lange avond werd de finale gespeeld tussen de titelverdediger Elite Team en de thuisploeg SV Op de Korrel. En hoe anders kon het zijn dan dat ook deze wedstrijd een beslissende teamwedstrijd kende. De 701 werd nipt gewonnen door het Elite Team uit Gendt, waardoor zij met succes hun titel verdedigd hebben. Van harte gefeliciteerd!

De einduitslag:
1. Het Elite Team
2. SV Op de Korrel
3. Shoeby Darts
4. De Toorop
5/6 Lucky Losers & Klok 4

Zoals al eerder aangegeven zijn we onze sponsors zeer dankbaar voor het mogelijk maken van de nieuwe dartbanen en het was daarom mooi dat beide sponsors aanwezig waren en in het zonnetje gezet werden met een bloemetje. Jan Mulder van Elmu Automaterialen en Gerard Tap Autoservice bedankt!

Laat het nieuwe seizoen maar beginnen!