Vrijdag de 22e was een drukke avond bij sv. Op de Korrel, met 3 wedstrijd in verschillende competities. Eén thuis-overwinning was vooraf al zeker gesteld, maar daarbij stond één nederlaag ook al vast.
In de Luchtgeweer opgelegd TCG competitie troffen beide Op de Korrel teams elkaar namelijk! En er kan er maar één de winnaar zijn, wat een 5-0 werd voor het hoogst geplaatste team. Maar wel met spanning op positie één, want hier werd het verschil pas gemaakt in de tweede helft van de wedstrijd. Johan en Joop stonden na 20 schoten namelijk nog op gelijke stand.
De kruisboogschutters hadden een thuiswedstrijd in de wintercompetitie, tegen O.E.V. uit Millingen. Een dikke overwinning, want Jan, Wim, Bart en Yvonne wisten alle vier met pluspunten op hun gemiddelde te eindigen. O.E.V. had ook goede scores, maar een wat mindere dag voor Nicole gaf de doorslag en zorgde er voor dat de winst in Bemmel bleef.
Het derde team wat een thuiswedstrijd had, was het Dartteam. Uit Beuningen kwamen de spelers van Beer and Darts, die het moeilijk kregen. Bij zowel de singels als de dubbels werden 3 van de 4 partijen gewonnen. Met een wat stroef begin aan de teamronde werd ook die op naam gezet en kwam de uiteindelijke score op 7-2. Een mooie vermelding voor Gerard die zijn eerste 180er van het seizoen erin prikte én de laatste koppel met een keurige 90 finish (T20, D15) wist te pakken.

Kortom; een drukke maar gezellige avond bij Op de Korrel en een goede voor de ranglijsten van de competities!