De laatste schutters zijn klaar met hun wedstrijd en de scores zijn geteld. Er waren weer vele mooie wedstrijden, voor de één iets leuker dan de ander, maar er zijn nette scores neergezet. En dat mag ook, want voor de meeste schutters is hiermee de eerste KNSA Rankingwedstrijd of Junioren Competitie geschoten.
Er was een goede deelname aan het Teilerschieten, waar de hoogste geldprijzen zijn gegaan naar Theo Huls voor Luchtgeweer staand, Bart Grutters voor Luchtpistool staand en Leen de Hooge voor Luchtgeweer opgelegd. Gefeliciteerd!
Ook zijn er verschillende verenigingen die een Team ingeschreven hebben, waar we als vereniging er blij mee zijn voor de toekomst. Volgend aan de KNSA Pilot konden de gemengde Teams verdeeld over de week deelnemen, wat dit jaar nieuw was.
Het was een lange week voor de vrijwilligers, waarvoor natuurlijk dank voor alle inzet. Veel uren achter de bar, op de baan, in het telbureau, bij de aanmelding en natuurlijk al de voorbereidingen, om de schutters zo goed als mogelijk de kans te geven op een leuke en succesvolle wedstrijd.
Dit jaar, de 38e editie, waren er 331 inschrijvingen. Sommige schuters hebben vaker deelgenomen; één persoon heeft zelfs 4 disciplines weten te schieten. Onze Bart is van alle markten thuis. Aan alle deelnemers natuurlijk een hartelijk dank voor de komst en de deelname. Samen is er weer een mooi evenement van gemaakt.

Aan het definitieve uitslagen boekje wordt nog gewerkt, maar de scores blijven zichtbaar. Ook de "Live" schotbeelden blijven op de site aanwezig. De verwerking van de prijzen en prijswinnaars zal zo snel mogelijk plaatsvinden.
Nogmaals bedankt en tot ziens bij Schietsportvereniging Op de Korrel!