Daar zijn ze dan, de uitslagen. Inmiddels hebben de deelnemers en deelnemende verenigingen de uitslagen als digitaal uitslagenboekje via de opgegeven emailadressen in ontvangst kunnen nemen. Er zijn 282 inschrijvingen verwerkt tijdens deze 43e editie van de Internationale Open Wedstrijd, waarbij de deelnemers zich op verschillende onderdelen met elkaar hebben kunnen meten.
Naast de individuele wedstrijden zijn er 98 deelnemers ingeschreven voor het Teilerschieten, verdeeld over 3 disciplines. Alle resultaten en schotbeelden uit de “Live”-viewer blijven beschikbaar op onze website  (elders gebruikerstips), natuurlijk naast het officiële uitslagenboekje.
De organiserende commissie is verheugd op een bijzonder sportief verlopen wedstrijd te kunnen terugzien. Dit was mede dankzij de opstelling van de deelnemers en de grote groep vrijwilligers binnen de vereniging die zich daarvoor hebben ingezet.
Bij aanvang van de organisatie van deze IOW heeft de commissie besloten om in

elke jeugdklasse prijzen voor de behaalde plaatsen 1, 2 en 3

uit te reiken. Door de sterke geografische spreiding van de deelnemende schutters in combinatie met de diverse wedstrijddata heeft SV Op de Korrel er als gebruikelijk voor gekozen geen formele prijsuitreiking plaats te laten vinden. Schutters die op basis van hun resultaten in aanmerking komen voor één van de trofeeën vragen wij daarom met ons contact op te nemen voor het afhalen of de verspreiding hiervan, liefst via email op This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Gewonnen waardebonnen zullen worden toegezonden aan de prijswinnaars en de gewonnen geldprijzen bij het Teilerschieten zullen op de bij ons bekende rekeningnummers worden overgemaakt.
Dank gaat uit naar alle deelnemers voor een sportieve opstelling en worden natuurlijk graag teruggezien in Bemmel, bijvoorbeeld volgend jaar wanneer de 44e Internationale Open Wedstrijd georganiseerd gaat worden.