Eindelijk zijn we toe aan de 29e Internationale Pistoolnacht van Bemmel bij sv. Op de Korrel, waar gestreden wordt om de "Siefkes-bokaal". Schutters gaan de puntenstrijd, maar zeker ook de eigen slijtageslag, weer aan met 750 schoten in deze nacht.
Na een paar jaar afwezigheid kunnen de Pistoolschutters zijn inmiddels weer inschrijven, met daarbij ook Opgelegd Pistoolschutters en zij doen 450 schoten. Dit geeft wellicht een lagere drempel om ook deelnemers te laten schieten die de pistooldiscipline minder eigen zijn. Een hele beleving op zich, dus meld je aan! De wedstrijd wordt geschoten van vrijdag 6 januari 2023 om 23.00 uur tot zaterdag 7 januari 2023 om 11.00 uur, waarbij om 22.15 uur zal worden begonnen met de baanindeling d.m.v. loting. Ook een prestatie-drang opgewekt? Meld je aan voor deze unieke wedstrijd, via email op: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Algemene wedstrijdinformatie:

• Inschrijfgeld € 10,=  , wordt na afloop verrekend aan de bar.
  • LP   Aantal schoten: 750 (25 series van 30 schoten).
  • LPO Aantal schoten: 500 (25 series van 20 schoten).
  • Om 23.00 uur 3 series, vervolgens elk heel uur 2 series, er mag niet vooruit geschoten worden.
  • 5 schoten per kaart.
  • Proefschoten onbeperkt (ook tijdens de serie).
  • Baannummers via loting toegewezen.
  • Prijsuitreiking: zaterdag 7 januari om 11.30 uur.

Prijzen:

• Iedere deelnemer ontvangt een herinnering.
  • 1e prijs Algemeen: Siefkes wissel bokaal.
  • Heren 1e t/m 3e prijs; eremetaal.
  • Dames 1e prijs; eremetaal.