De Finaledag van de KNSA Landelijke Junioren Competitie 2017 was een lange en drukke dag. In totaal 59 aangereisde jonge deelnemers schoten de voorronde, waarna de maximaal beste 8 schutters naar de finale mochten. Vele gelukkige gezichten zijn voorbij gekomen, al was er ook wel eens een teleurstelling af te lezen. Mooie finales zijn er ook gezien, met spanning tot de laatste schoten!

De resultaten van de finales en de voorronden kunnen ingezien worden en de schotbeelden zijn nog steeds te bekijken via de LIVE-stream pagina.
Alle medaillewinnaars zijn onderstaand vermeld, met hun podium-foto. Ook zijn er een aantal verkleinde foto's van de wedstrijden te zien, maar voor de overige en de originele foto's kan er naar de Flickr-pagina van Frank Streng doorverwezen worden. Felicitaties aan alle winnaars, dank aan alle vrijwilligers en natuurlijk ook aan alle trainers en begeleiders van de toekomstig topschutters! Want zonder hen komt de jeugd niet zo ver van huis ;-)

Luchtpistool Jun.A Heren v.l.n.r.; 3. Christiaan van der Horst, 1. Bob Linders, 2. Sander Nooij.

Luchtpistool Jun.B v.l.n.r.; 3. Yannick Siebelink, 1. Thomas van Marrewijk, 2. Thijs Jansen.

Luchtgeweer Opgelegd Jun.C v.l.n.r.; 3. Scott Pelders, 1. Pepijn Strik, 2. Sven ten Dolle.

Luchtgeweer Opgelegd Jun.D v.l.n.r.; 3. Jill van der Haven, 1. Ata Jongboom, 2. Nick van der Nagel.

Luchtgeweer Jun.A Heren v.l.n.r.; 3. Jelle Wind, 1. Stefano Spek, 2. Wesley Holthuijsen.

Luchtgeweer Jun.A Dames v.l.n.r.; 3. Ilse in 't Groen, 1. Manon Smeets, 2. Hannah Verhoeven.

Luchtgeweer Jun.B Heren v.l.n.r.; 3. Steven Pelgröm (afwezig), 1. Egbert Woudenberg, 2. Robin van den Hogen.

Luchtgeweer Jun.B Dames v.l.n.r.; 3. Joelle van Aalderen (afwezig), 1. Sira Engel, 2. Cheyenne Bonke.

Luchtgeweer Jun.C v.l.n.r.; 3. Isabel de Vries, 1. Twan Uljee, 2. Dean Uljee.

Foto's Frank Streng. Meer op zijn Flickr pagina.