De Kruisboog Wintercompetitie werd dinsdag avond, 24 januari, geschoten bij St. Joris in Huissen.

Yvonne, Ton, Alex, JanP en Wim traden aan en probeerden hun gemiddelde te halen, of natuurlijk er net iets boven. Maar na een moeizame wedstrijd moesten zij de buren van over de Linge hun winst geven. Ieder wist het competitiegemiddelde niet te halen, hetzij met twee punten, of iets meer. Alex schiet dit seizoen mee voor de opbouw van zijn gemiddelde voor komend seizoen, en kan dan ook aan de winst punten meehelpen.
Aan de Huissensche zijde schoten 8 schutters hun wedstrijd, waarbij de uitslagen wisselend waren. Het waren zowel volle winst punten als de volle "-3" voor degene die ruim onder hun gemiddeld schoten. Maar dit was tezamen voldoende om de winst in Huissen te houden.