Heel Nederland heeft er mee te kampen en zo ook de sportverenigingen; het Corona virus. Na adviezen vanuit de overheid, RIVM en voor schietsportverenigingen natuurlijk de aangesloten bond KNSA en de NOC-NSF, is het besluit genomen sv. Op de Korrel te sluiten voor de komende periode.

Verenigingsactiviteiten
De komende weken zullen er geen verenigingsactiviteiten plaatsvinden, zoals de reguliere verenigingsopeningen van de dinsdag ochtend, avond en vrijdagavond. De extra trainingsmogelijkheden op de woensdag avond komen tevens te vervallen.
De Algemene Leden Vergadering van woensdag 25 maart wordt verplaatst naar een nog nader te bepalen datum.

Competitie wedstrijden
Vanuit de bonden en competitieleiders zijn de berichten inmiddels verspreid, dat er voorlopig geen competitiewedstrijden zullen zijn. Het gaat hierbij om zowel Darts als Luchtwapens en eventueel Kruisboog.

Op de Korrel Open
De eerste voorronde van de Op de Korrel Open staat voor de ingeschreven teams gepland op 03 April. Voorlopig blijft deze datum staan, maar bij wijzigingen zal de commissie hierover contact opnemen met de ingeschreven teamleiders.

De vereniging wenst ieder het beste en hoopt snel de deuren weer te kunnen openen voor een sportief, gezellig maar vooral veilig samenzijn.