Van donderdag 1 t/m zaterdag 10 oktober 2014 (m.u.v. zondag 4 oktober) organiseren wij alweer voor de 36e maal de Internationale Open Wedstrijd, een sportief evenement dat elk jaar weer vele schutters verwelkomt.

Bij deze wedstrijd, waaraan Luchtgeweer, Luchtpistool, KKP 10m, Kruisboog 10 m. Traditioneel, Luchtgeweer/Luchtpistool opgelegd, LG. Visueel Gehandicapten, LG en LP Mindervaliden schutters mee kunnen doen, wordt uiteraard gestreden om de eerste plaats binnen de disciplines.

Tevens willen wij u er op wijzen dat de 36e Internationale Open Wedstrijd ook is aangemeld als Ranking wedstrijd, Grand Prix Wedstrijd en ook voor de Landelijke Junioren Competitie.

Ook dit jaar kunt u ook deelnemen aan het Teilerschieten waar een mooie prijs is te verdienen. Lees meer daarover in de uitnodiging.

Reflex Shooting is vrijdag 9 en zaterdag 10 oktober tijdens de IOW aanwezig met een stand.

Klik hier om de uitnodiging te downloaden.

Klicken Sie hier, um die Deutsche Flyer herunterzuladen.

Om deze bestanden te kunnen openen hebt u het (gratis) programma Acrobat Reader van Adobe nodig, welke via onderstaande link te downloaden is.
Download Acrobat Reader