De Nationale Sportweek is geopend, en dit werd in Lingewaard gedaan met de Sport Speed-date in en rondom Sportlaan nummer 1. Mede organisatoren zoals Sporthal de Bongerd, ESKA, SLN de Veldschuur en natuurlijk sv. Op de Korrel waren geopend en mochten vele geïnteresseerden verwelkomen bij hun vereniging en clubgebouw.

Maar ook in het centrum van Bemmel, tijdens de Creatieve Koopzondag georganiseerd door de Bemmelse Ondernemersvereniging, kwamen er vele geïnteresseerden kijken bij de KNSA-promotiewagen van sv. Op de Korrel. En de meeste van hen hebben ook een aantal schoten kunnen doen, van jong tot oud.

Na veel werk en inzet kwamen de nieuwe promotiematerialen goed uit de verf, zoals onze nieuwe folder. Maar ook de "banners", waarvan één gesponsord door Siefkes Financieel Advies, kwamen mooi van pas en paste erg netjes in het geheel met de promotiewagen en de opgestelde staanplaats. Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt willen wij dan ook hartelijk bedanken! Alle vrijwilligers die mee geholpen hebben, zowel voor als achter de schermen en tijdens maar zeker ook voorafgaand aan deze drukke verenigingsdag.
Hartlijk dank ook aan alle bezoekers en geïnteresseerden die de schietsport wilde beleven! Maar we zijn nog niet klaar, want de Nationale Sportweek 2016 is nog niet voorbij. Kijk voor het programma op de eerder geplaatste berichten en onder het kopje "Nationale Sportweek".

Tot ziens bij sv. Op de Korrel en de schietsport-beleving!

En nog een aantal foto's van zondag 18 september 2016, onder de knop.