De Landelijke Klasse Kampioenschappen Luchtwapens en Nederlandse Kampioenschappen voor Teams Luchtwapens vrijstaand worden momenteel verschoten bij sv. Op de Korrel in Bemmel. En deze zijn tijdens de wedstrijden LIVE te volgen via internet! Staat jou favoriet op de baan of wil je juist weten wat de concurrenten doen, kijk dan naar de schotbeelden via de LIVE-stream. In het menu links bovenin het LIVE-scherm is direct tussen de disciplines te kiezen. Tevens zijn de geschoten series en schotbeelden nog terug te kijken door op de namen van de deelnemers te klikken, waarna een volgende venster geopend wordt. Als voorbeeld hieronder de uitslag van Ata Jongboom, ssv. Schaarsbergen met een heel mooie score van 420,7!

Verder is het klassement overzicht in te zien via een andere link. Deze wordt dagelijks vernieuwd na de laatste wedstrijd.

Ook wordt de Flickr-pagina van Frank Streng regelmatig aangevuld met foto's die genomen zijn tijdens de wedstrijd. Onderstaand wat voorbeelden en natuurlijk de verwijzing naar zijn pagina.