Op 23, 24 en 25 juni zal het onderdeel schietsport binnen de European Company Sport Games 2022 worden georganiseerd in Bemmel.
Klik hier voor meer informatie over dit evenement op de officiële website van de ECSG 2022

Programma overzicht

Startlijsten:

Donderdag Vrijdag Zaterdag
Air Pistol Bench Rest Men Air Pistol Women / Men Air Rifle Men
Air Pistol Bench Rest Women Air Pistol Men Air Rifle Women
Air Rifle Bench Rest Men
Air Rifle Bench Rest Women

Resultaten van deze wedstrijd zijn LIVE te volgen

Wat is ECSG?
De European Company Sport Games (ECSG) zijn hét grootste, meerdaagse sportevenement in Europa. Ook wel de mini ‘Olympische Spelen’ voor bedrijfssporters genoemd. Wanneer en waar? Elke twee jaar ergens in Europa met maar liefst 23 sporten op het programma. Zo’n 5.000 deelnemers uit heel Europa strijden in verschillende sporten om de medailles, terwijl er ’s avonds tijd is voor ontspanning! Check hier de promovideo!

EDITIE 2022
In 2016 won Arnhem het bid om in 2022 de European Company Sport Games te organiseren. Het winnende team, bestaande uit Stichting NL Onderneemt Maatschappelijk!, Team TOC en de provincie Gelderland won de strijd van het Franse Bordeaux.
Na de allereerste editie in 1977 in Eindhoven, worden de spelen na maar liefst 45 (!) jaar eindelijk weer in Nederland georganiseerd. Team TOC en Stichting NL Onderneemt Maatschappelijk! hebben samen de doelstelling om de beste European Company Sport Games ooit te organiseren. Sport levert een belangrijke bijdrage aan ontspanning, werkprestaties, werkplezier en veerkracht.

Papendal, het hart van de Nederlandse topsport.
Alle sporten van de European Company Sport Games 2022 vinden plaats in Arnhem en omgeving. De meeste sporten vinden plaats op Olympisch Trainingscentrum Papendal, de thuisbasis van de Nederlandse topsport. Dé plek om het beste uit jezelf te halen en te genieten van alle sporten om je heen.
Nationaal Trainingscentrum Papendal staat centraal als de main hub voor de ECSG2022. Hier kun je o.a. je accreditaties ophalen, diner nuttigen en er zijn worden verschillende sporten gehouden. Hieronder zie je de plattegrond van de main hub of download hem hier.